Skoleavis i 9. klasse

Årets skoleavis er utsolgt!
Vi deler den derfor digitalt slik at også DU kan lese smått og stort fra de avgåtte 9.klassingene. Klassen sparer til Berlintur i 10.klasse, og du kan gjerne bidra ved å Vippse til tlf nr 92038694 (Anne Bente Ulfsrud). Takk for ditt bidrag!
Hilsen fra redaktøren
Rudolftidene har mange forskjellige temaer: fra rettsak mellom kjendiser, intervjuer og reportasjer til tørre vitser, sport og mye mer… du må nesten bare lese den! Når du er ferdig, er du nok litt smartere enn du var da du startet å lese. Alle i klasse har laget innslag til skoleavisen, og vi har lært litt om hvordan journalister og redaksjoner jobber i virkeligheten. Lærerne våre, Anne Bente, Eirin og May Liz, har hjulpet oss underveis. Vi håper du vil kose deg med skoleavisen anno 2022. Overskuddet fra salg av avisen, har vi tenkt til å bruke på klassetur til Berlin i 10.klasse. Det gleder vi oss til. God fornøyelse!
Vennlig hilsen fra Naomi Reiss-Bendixen